۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
کد خبر: 886859

حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی چندی پیش در کوران مسابقات لیگ برتر، در تلویزیون ادعا کرد سازمان تحت مدیریتش به واسطه عملکرد ضعیف و پر اشکال اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال از آنها شکایت کرده و بایستی آنها در دادگاه حضور پیدا کنند و درباره عملکرد خود توضیح دهند!

آقای قربان‌زاده از محاکمه چه خبر؟!

به گزارش قدس آنلاین، حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی چندی پیش در کوران مسابقات لیگ برتر، در تلویزیون ادعا کرد سازمان تحت مدیریتش به واسطه عملکرد ضعیف و پر اشکال اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال از آنها شکایت کرده و بایستی آنها در دادگاه حضور پیدا کنند و درباره عملکرد خود توضیح دهند!

اما در اوج ناباوری نه تنها خبری از محاکمه اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال نشد بلکه دو نفر از اعضای هیئت مدیره استقلال که از ابتدای دوره مدیریتی مصطفی آجورلو در ترکیب هیئت مدیره حضور داشتند همچنان در این مجموعه عضویت دارند و به تازگی به گزارش رسانه‌ها مسوولیت‌های جدیدی در این باشگاه گرفته‌اند، دو نفر دیگر که از ترکیب هیئت مدیره خارج شدند در کمیته فنی استقلال پست گرفتند در حالی که این اتفاق با اظهارات قربان زاده به کلی در تناقض است!

قربان زاده در آن برنامه معروف خطاب به پرویز مظلومی که به نمایندگی از هیئت مدیره باشگاه استقلال در کنار فتح الله زاده حاضر بود گفت:شما در دادگاه حضور پیدا کنید تا تکلیف 600 میلیارد مشخص شود چون پلو که هیچ ته‌دیگ آن را هم آقای آجورلو و فتح الله زاده در آوردند!

حالا سوال بزرگی برای افکارعمومی به وجود آمد که سرانجام شکایت سازمان خصوصی سازی از اعضای هیئت مدیره استقلال چه شد؟ مگر قرار نبود اعضای هیئت مدیره استقلال و مدیران عامل این باشگاه بابت سو مدیریت خود و حیف و میل بودجه باشگاه استقلال پاسخگو باشند پس چرا هیچ خبری از محاکمه و پاسخگویی نیست؟ً!

آیا تمام این جنگ و جدل‌ها در تلویزیون یک بازی تبلیغاتی و نمایشی بود؟ چه اتفاقی رخ داده که منتقد شماره یک اعضای هیئت مدیره استقلال که تک تک اعضا را به ناکامی و سو مدیریت متهم می‌کرد حالا سکوت اختیار کرده و کلامی در این ارتباط حرفی نمی‌زند؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.